windows8は意外とすぐ?
telegraph:Windows 8 - coming soon?
By Matt Warman
Microsoftのwindows 8の為のマーケティングキャンペーンが始まった.
msdn.comで短時間オンラインになり,そしてすぐに消えてしまった.
これについて,匿名のライターは
「8のテーマ,は人々が何年も求めてきたものを反映したように思える.
そして人々が考えるPCとその使い方を変えるだろう.
これはPCの未来だ...」
彼は付け加えて,
windows8は今までと「全く異なる」OSとなる.
Microsoft’s marketing campaign for Windows 8 appears to have begun – the company briefly published a blog on msdn.com, and then took it down almost immediately. In it, the anonymous author promised that “the themes that have been floated truly reflect what people have been looking for years and it will change the way people think about PCs and the way they use them. It is the future of PCs...” The blogger added that Windows 8 was “something completely different” from previous operating systems.
windows8の噂は1月から見え始め,
Windows.Nextのブログポストが参照されていた.
このサイトは2011年7月にラウンチする予定だ.
Rumours had surfaced last month that Windows 8, which is referred to in the blog post as Windows.Next, would launch on July 2011.
このブログ投稿はもう少し詳細が書かれている.
記事が短時間現れ,そして消えたというのは,
これがオンラインになるだけで,注目を集めるということかも知れない.
公では,Microsoftヨーロッパのカスタマーオンラインの代表John Mangelaarsはただ,
「windows 8は幻想でしょう」
とだけ言った.
Although the blog post reveals little detail, its brief appearance and subsequent deletion probably means that it will attract more attention than had it simply been published. Publicly, the company’s European head of Consumer and Online, John Mangelaars has said only that “Windows 8 will be mindblowing”.
去年7月のwindows 7の売り上げは,
Microsoftの2009年四半期利益6割増の大部分に貢献している.
しかしMicrosoftはこれから先,プレッシャーが増しているだろう.
GoogleのChrome OSとApple iPadが,
Microsoftのネットブックと高性能ノートでのでのポジションを奪おうとしているからだ.
Sales of Windows 7, launched in July last year, were behind a large part of Microsoft’s 60 per cent increase in quarterly profits for the end of 2009, but the company is likely to come under increasing pressure in coming months. Google’s Chrome OS and Apple’s iPad are likely to challenge Microsoft’s position on netbooks and high-end laptops respectively.
---あとがき---
ついにwindowsが過去機種互換性を捨てるのであれば,歓迎したいところですね.
By Matt Warman
Microsoftのwindows 8の為のマーケティングキャンペーンが始まった.
msdn.comで短時間オンラインになり,そしてすぐに消えてしまった.
これについて,匿名のライターは
「8のテーマ,は人々が何年も求めてきたものを反映したように思える.
そして人々が考えるPCとその使い方を変えるだろう.
これはPCの未来だ...」
彼は付け加えて,
windows8は今までと「全く異なる」OSとなる.
Microsoft’s marketing campaign for Windows 8 appears to have begun – the company briefly published a blog on msdn.com, and then took it down almost immediately. In it, the anonymous author promised that “the themes that have been floated truly reflect what people have been looking for years and it will change the way people think about PCs and the way they use them. It is the future of PCs...” The blogger added that Windows 8 was “something completely different” from previous operating systems.
windows8の噂は1月から見え始め,
Windows.Nextのブログポストが参照されていた.
このサイトは2011年7月にラウンチする予定だ.
Rumours had surfaced last month that Windows 8, which is referred to in the blog post as Windows.Next, would launch on July 2011.
このブログ投稿はもう少し詳細が書かれている.
記事が短時間現れ,そして消えたというのは,
これがオンラインになるだけで,注目を集めるということかも知れない.
公では,Microsoftヨーロッパのカスタマーオンラインの代表John Mangelaarsはただ,
「windows 8は幻想でしょう」
とだけ言った.
Although the blog post reveals little detail, its brief appearance and subsequent deletion probably means that it will attract more attention than had it simply been published. Publicly, the company’s European head of Consumer and Online, John Mangelaars has said only that “Windows 8 will be mindblowing”.
去年7月のwindows 7の売り上げは,
Microsoftの2009年四半期利益6割増の大部分に貢献している.
しかしMicrosoftはこれから先,プレッシャーが増しているだろう.
GoogleのChrome OSとApple iPadが,
Microsoftのネットブックと高性能ノートでのでのポジションを奪おうとしているからだ.
Sales of Windows 7, launched in July last year, were behind a large part of Microsoft’s 60 per cent increase in quarterly profits for the end of 2009, but the company is likely to come under increasing pressure in coming months. Google’s Chrome OS and Apple’s iPad are likely to challenge Microsoft’s position on netbooks and high-end laptops respectively.
---あとがき---
ついにwindowsが過去機種互換性を捨てるのであれば,歓迎したいところですね.
Comments